כוחו של מותג

שתף מאמר זה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כולנו מכירים את המותגים הגדולים והנוצצים בעולמות השונים ואשר "קנו" להם את מעמדם. אם ניקח לדוגמא את עולם האופנה בו מותגי היוקרה הבולטים הם: גוצ'י, איב סאן לורן, לקוסט, לואי ויטון, אדידס, נייק ועוד… ואותם מותגים כבר בעלי שם, נראות גרפית מוכרת, לוגו זכיר וכו' המופעים על מוצרי אופנה, בשמים ואקססוריז ופתאום יראו על מוצר פשוט ויום יומי כמו חלב, שוקולד, קופסת שימורים? מיד נחשוב כי זהו שוקולד או חלב יוקרתיים, מיוחדים וכמובן שגם יקרים. כלומר אותו מוצר, אותה אריזה – מיתוג שונה. ובכן, רובנו לבטח נרים גבה ונחשוב כי זהו חלב או שוקולד אחרים, יוצאי דופן ובטח יקרים ואיכותיים יותר. סביר להניח שגם נסכים לשלם על אותו מוצר הרבה יותר מכפול ממה שאנו רגילים והכל בזכות המותג. זוהי דוגמא מובהקת לכוחו של מותג אשר בעל כוח קניה וסמל סטטוס

הרשם למאמרים הבאים:

טיפים מבצעים והטבות לנרשמים

מאמרים נוספים

נקודת מבט חדשה

דימויים חדשים אינם נוצרים יש מאין. כדי שסימן מסוים יהיה מובן ומוכר לצופה ויתקשר איתו, עליו להגיע ממקום מוכר, מזוהה

קרא עוד »

מעוניין בעיצוב אריזה ?

צור קשר ונשמח לשוחח איתך ולסייע לך בעיצוב אריזה מתאימה