נקודת מבט חדשה

שתף מאמר זה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

דימויים חדשים אינם נוצרים יש מאין. כדי שסימן מסוים יהיה מובן ומוכר לצופה ויתקשר איתו, עליו להגיע ממקום מוכר, מזוהה עם עולמו וסביבתו של הצופה.

אפשרות לחידוש דימוי היא להשתמש בדימוי מוכר ולחבר אותו למשהו נוסף – החיבור החדש בין שני האלמנטים יוצר את הדבר החדש בגלל הקונוטציה החדשה ובעצם מראה את הדברים מנקודת מבט חדשה.

דוגמא – תמרור עצור מסמל פרט למשמעות החוקית שלו גם סימן מוסכם של יד עוצרת. אותה התנועה של כף יד פרושה מהווה סימן מוסכם בכל רחבי תבל ללא צורך בתרגום או ידע מסוים בשפות מסוימות.

למעשה אותו התמרור, אותו הסימן ממחיש באופן קצר ותמציתי את המסר המסוים. למעשה כאשר ניקח את הסימן הידוע הזה ונחבר אליו משהו חדש על מנת להעביר מסר של עצירה אבל לא רק – נקבל משהו חדש ושונה.

ככל שהעיצוב הינו שונה ומיוחד ויוצא דופן, כך הוא עובר לצופה או לקונה באופן מיוחד ושונה וכך האפקט המצטבר מושג במלואו. אופן הצגת והמחשת הרעיון מתמקד בעיקר במסר ובקונספט אשר המוצר המצוי מבקש להעביר וזאת באמצעים ויזואלים מפורשים או מרומזים בעדינות

הרשם למאמרים הבאים:

טיפים מבצעים והטבות לנרשמים

מאמרים נוספים

מעוניין בעיצוב אריזה ?

צור קשר ונשמח לשוחח איתך ולסייע לך בעיצוב אריזה מתאימה