עשור חדש התחיל – וכך גם מגמות עיצוב האריזה הגדולות של 2020

שתף מאמר זה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הכירו את הטרנדים שעתידים להשתלט על עולם האריזה בשנה הקרובה.

טרנד 1 – אריזה המספרת סיפור

בשנת 2020, מותגים יזדקקו ליותר מאריזות מעוצבות היטב בכדי להשפיע. אם הם באמת רוצים להתחבר ללקוחות שלכם, תצטרכו לקחת את האריזה שלכם לשלב הבא ולהשתמש בה כדי לספר את סיפור המותג שלכם.

האריזה צריכה לספר במיוחד כאשר המוצר נמכר באופן מקוון, האריזה צריכה להיות משמעותית יותר בגלל היעדר חוויה בחזית החנות.

במסחר אלקטרוני אין את המותרות לראות ולגעת במוצר, על מנת ליצור קשר עם הקהל שלך יש צורך להתחיל עם האריזה מעוצבת היטב.

2020 – האריזה זו הזדמנות לספר את סיפור המותג שלכם, לתקשר את העברת המסרים ולבנות קשר עמוק יותר עם הלקוחות האידיאליים שלכם.

טרנד 2 – מטמורפוזות

עם כל כך הרבה מותגים ומוצרים בחוץ, יהיה זה מאתגר עוד יותר עבור מותגים ליצור משהו ייחודי ומשמעותי שמהדהד ללקוחות שלכם.

זו הסיבה שעיצובים מלאכותיים המציגים רעיונות מרתקים כמו "מטמורפוזות" אמורים להיות אחד ממגמות האריזה הגדולות ביותר בשנת 2020.

איורים מפורטים המראים סוגים שונים של טרנספורמציות יכולים לעזור למותגים להיות בלתי נשכחים – שילובים של אלמנטים כמו ציפורים הופכות לפירות, נוף הופך לחלק מחיה וכו '. סוגים אלה של אריזות לא רק מספרים את סיפורם של מותגים או מוצרים – הם הופכים לאובייקט אמנות בעצמם.

2020 מותגים יאמצו את מגמת האריזה האוונגרדית האמנותית יותר כדרך להתבלט מהקהל וליצור משהו חדש ושונה.

טרנד 3 – רטרו-עתידנות

רטרו-פוטוריזם עשוי להיראות כמו אוקסימורון. אך האמת היא, שעיצוב רטרו ועתידני יכול לעבוד טוב יחד, לעורר שתי רגשות של נוסטלגיה (רטרו) וציפייה (עתידנות).

שימוש בטרנד נוכחי כנקודת קפיצה ליצירת אריזות המחברת אלמנטים עיצוביים עתידניים ואלמנטים של רטרו כדי ליצור עיצובים מדהימים אשר ימשכו מגוון רחב של צרכנים.

צבעי ניאון בהירים ודרגות צבע יועברו יותר לטריטוריה של האריזה כדי להוסיף למוצרי המותג טעם רטרו-עתידני.

טרנד 4 – כתמי צבע מטושטשים ותמונות מטושטשות

שימוש בכתמי צבע מטושטשים מעניק לאריזות תחושה קרירה ומעורפלת. טרנד זה ייקח מעבר צבע לשלב הבא, ויטשטש את הקצוות כדי ליצור מראה מופשט יותר שירגיש חדשני ועיצוב קדימה בשנת 2020. כמו כן טשטוש על תמונות ויצירת אפקט שיפוע מופשט שיוצר מעבר לצבע.

הצרכנים מנסים להבין את התמונה שמאחורי הטשטוש וזה היחוד של טרנד זה.

טרנד 5 – אריזה מודעת מבחינה אקולוגית

שינויי אקלים הפכו רשמית למשבר. כך שאחד המגמות החשובות ביותר לעיצוב האריזה של 2020, ללא ספק, רואה מותגים נוקטים בגישה ידידותית יותר לסביבה לאריזה.

האתגר הגדול הוא למצוא חלופות אריזה אקולוגיות נטולות פלסטיק לחומרים הנוכחיים.

ככל שנעמיק למשבר האקלים, אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור מעצבים ולקוחות בשנים הבאות – אפילו עשרות שנים – יהיה למצוא חלופות אריזה אקולוגיות נטולות פלסטיק לחומרים הנוכחיים

טרנד 6 – צבעי פסטל טבעיים ואדמתיים

הגישה האקולוגית יותר לאריזה הולכת להיות אחת ממגמות האריזה הגדולות ביותר בשנת 2020. המגמה בהשראת האדמה תתרחב לא רק לסוגי החומרים אלה גם אל תוך הצבעים אשר ישולבו בתוך לוח הצבעים של המותג .

בשנת 2020 מחפשים מותגים גוונים עדינים ואדמתיים יותר עבור המוצרים שלהם.

בעיקר בתעשיית המזון והיופי האורגניים; כל מיני ירוקים רוויים, כחולים וחומים הם טרנדיים בתחום זה.

גוונים טבעיים היו עד כה בשימוש בעיקר לחברות אורגניות אולם בשנת 2020 יאמצו גם חברות מחוץ לשוק האורגני המסורתי את הצבעים האלה בהשראת כדור הארץ.

טרנד 7 – השפעות הולוגרפיות על רקע שחור

עוד אחד ממגמות עיצוב האריזה הגדולות של 2020 הוא מחזה של מעבר צבע – וזה אריזה הולוגרפית או ססגונית. טרנדים אלו עוסקים בכל הנוגע לאפקט המהפנט של מתכתי מבריק , גרפיקה מדליקה ורקעים שחורים או לבנים לאווירה מפותלת.

טרנד 8 – אריזה שקופה שמאפשרת לצבע המוצר להשתקף

מוצרים רבים, כמו משקאות או מוצרי טיפוח לעור, הם בעלי צבע משלהם – ובשנת 2020, המותגים ישחקו עם צבע המוצר וישלבו אותו בעיצוב האריזה שלהם.

טרנד עיצובי זה נמצא במיוחד עם משקאות, שכן ההדפס יכול להיעשות ישירות על זכוכית או בעזרת מדבקה שקופה. המותגים משתמשים בעיקר בצבע לבן בניגוד לצבע האמיתי של המוצר כצבע רקע.

שימוש באריזה שקופה, כמו בקבוק זכוכית, המציג צבע של מוצר הוא win-win; זה מאפשר למותגים לנקוט בגישה מינימלית יותר בתהליך העיצוב ולתת למוצר שלהם להיכנס למרכז הבמה, מבלי לוותר על העניין החזותי או ההשפעה על עיצוב האריזה הסופי.

הרשם למאמרים הבאים:

טיפים מבצעים והטבות לנרשמים

מאמרים נוספים

מעוניין בעיצוב אריזה ?

צור קשר ונשמח לשוחח איתך ולסייע לך בעיצוב אריזה מתאימה